Not known Details About تینیجر

Wiki Article

این مجموعه بر خلاف دیگر سریال های این ژانر، به مشکلاتی پرداخته است که نوجوان های زیادی در دنیای واقعی با آن دست و پنجه نرم میکنند. انتقادات زیادی مبنی بر ترویج خودکشی و استفاده از مواد مخدر به این مجموعه وارد شد، اما سازندگان آن ادعا میکنند که این مجموعه بیش از اینه باعث آسیب دیگران شود، آگاهی مردم را افزایش داده است.

بیوگرافی بلن رودریگس مجری فوتبال سری آ + عکس های جذاب او

مطالب مشابه بهترین فیلمهای ترکی تاریخ سینما از نگاه سایت فیگار

در این سریال، اوتیس میلبرن در مورد مسائل جنسی تردید دارد و سعی می کند تا با کمک همکلاسی خود، مشاوره جنسی در مدرسه راه بیندازد.

داستان این سریال حول جینا همیلتون جریان دارد. دانش آموزی که داستان سریال را از طریق پست هایی که در وبلاگش قرار میدهد تعریف میکند.

او توانسته به شهرت فراوان برسد این فرد در حال حاضر در خارج از ایران زندگی می‌ کند و یکی از فعالیت های او در زمینه سینما و تئاتر می باشد فیلم های بسیاری در شبکه های اجتماعی منتشر کرد(فیلم های تینیجری) که توجه بسیاری از افراد را به خودش جلب کرد شما می‌ توانید به راحتی و با یک سرچ ساده این فرد را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید البته که این فرد از یوتیوب نیز بر خوردار است و او کسی است که در شبکه اجتماعی یوتیوب فعالیت های بسیاری دارد.

۱۸ دقیقه مطالعه اشتراک گذاری: تلگرام توییتر واتس اپ فیس‌بوک و بالاخره پس از مدت ها توانستیم بفهمیم که عجیب ترین و پیچیده ترین سریال نتفلیکس چگونه تمام میشود.

به طورکلی اما نمی توان از موضوع مهم و تکان دهنده ای که این سریال مطرح می کند، گذشت البته از بازی های درخشان هنرپیشگان این سریال نیز نمی توان گذاشت. بنابراین قطعا باید این سریال را در لیست بهترین فیلم و سریال های تینیجری قرار دهیم.

مارتا از طریق بارتوش به تیدمان ها هم مرتبط میشود. اما در مورد داپلر ها چطور؟ دایی بزرگ بزرگ مارتا نوح یا همان هانو تاوبر است. از آن جایی که نوح با الیزابت داپلر ازدواج میکند و میشوند والدین شارلوت داپلر، در اینجا مارتا با داپلر ها مرتبط میشود.

توییتر

لینا اورزنداسکی (کودک)؛ آنه رت-پالی (بزرگسال)؛ آنجلا وینکلر (نسخه پیر)

علاوه بر این یوناس به رأس این شجره نامه خاص خانوادگی مرتبط میشود. مستقل از اینکه چه تایم لاینی است، سیلیا خواهر ناتنی یوناس است. در نخستین تایم لاین موازی، هانا به گذشته سفر کرد و طی رابطه اش با ایگون تیدمان حامله شد و حاصل این رابطه شد سیلیا.

اما وقتی برای دزدیدن کلید ها به هلن حمله کرد، هلن وحشت زده شد و کاتارینا، یعنی دختر خودش را به قتل رساند و جسدش را در رودخانه انداخت. از آنجایی که تینیجر کاتارینا از پارادوکس های زمانی نبود، باقی ماند و در نابودی تایم لاین ها از بین نرفت.

هنگامی که آخر الزمان اتفاق می افتد، نسخه بزرگسال یوناس، بارتوش، مگنوس و فرانسیسکا را با خود به گذشته برده و آنها نجات میدهد.

Report this wiki page